reklama

Vtip - výskum 3

Debata v krčme pri pive:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

-Človeče, neuveríš keď ti poviem...-Len hovor ja som ti už kade čo uveril...-Kúpil som kozu na Záhorí, idem ju podojiť, chytim ju za vemeno, a teraz to príde kámo, ona si ľahla a roztiahla nohy! Chápeš to?!-Phe, mne budeš hovoriť, ja mám ženu zo Záhoria...P.S.: A teraz sa ukáž meelek!

Michal Lejko

Michal Lejko

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obycajny clovek, ktory vidi, citi, pocuje a snazi sa pochopit... Zoznam autorových rubrík:  spoločnostvieraHumornazory, komentareľudiaveda

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu