reklama

Zastavil som sa na pivo - zas - ukončenie

Pivno-starorežní politici boli traja. Označme ich 1., 2., 3. . Pozor, neboli to nejakí ochmeľkovia. Boli to platní, pracujúci a dane platiaci obyvatelia svojej obce v okrese Prešov, v kraji prešovskom v Slovenskej republike, ktorá, ako vieme, je súčasťou veľkej rodiny - EÚ. Nuž, čo to bolo na programe dňa? Správne, všetko a nič.Témy široké jak slovenská duša a ich hĺbka plytká ako slovenské more. 1.-Pozri, čo ten náš starosta. Teraz Janka chytili pri vyvážaní domového odpadu k Toryse. Zaplati pokutu... 2.-Ale Ďuro, Feri, Jožo...minule povyhadzovali bordel do lesa a tých nikto nevidel... / A ty, keď si ich videl, čo si im povedal, keď už si ich nechcel bonznúť...há?/ 3.-Starosta zabezpečí kontajnéry na jarné upratovanie a ľudia tam dávajú ,,kukuričanku" - /uschnuté rastliny kukurice po zbere šuľkou/ a podobne a potom je všetko plné a ľudia nakoniec vynášajú kusy fólií, plastické fľaše...k rieke, alebo do lesa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

1.-Výčap, ešte tri piva!3.-Ja pivo už nechcem!1.-A čo si dáš?3.-Ja už nechcem nič.2.-Mne zober jednu starorežnú.1.-Dones ešte dve starorežné.3.-Ticho. Kto mlčí, ten svedčí. Pripadalo mi to ako v tom vtipe:,,Predam manželku, koľko dáš? Nič. Plati."1.-Aj teraz, čo tu bol ten Bush a onen Putin, nie, v Blave ochranné zóny... Pochopil som, prišiel som už po prvej runde. Druhá runda = zmena témy.2.-To máš tak, aj keď tu bol v susednej dedine Dzurinda, nie, ochránka, nie...1.-Vtedy som bol v tej Blave a čo, išli sa všetci tam z toho posrať, nie? Kebyže človek si dá dajakú tú vizitku na sako, nie, pôjdeš cez všetky zóny a len ti tak budu salutovať...3.-Ta oni všetci ti politici..., alebo čo si hovoril o tom odpade nie. Ta nová firma, čo tu tak funguje. Čo s tou meďou nie?2.-Že hovoriš.Majú oplotenie a na dvore, také nízke obrúbniky, ale keď príde väčšia voda, nie, prach, ten medený je hneď v Toryse.1.-A som bol na letisku v Poprade, nie, kontrola, keď bol ten Bush s tým onym v Bratislave a mal som nožik, pri sebe, nie a kontrola a mi ho zobrali, čo potrebujem ku svojej práci.3.-A hovoriš, nie a ten Green Peace a voláš tam, čo s tou meďou a oni tiež hej, reči a to... všetci sú jednakí...1.-Minulý rok, čo boli tie záplavy u nás, šak aj na našej ulici nie...2.-Čo si myslíš, narobili mu všelijaké domáce jedlá a diskotéka, tam tančil s nimi Dzurinda nie a tak sa delia veci, jako pomoc pre vytopených, čo myslíš?!1.-Chlapi ja viem jedno.Vtedy, čo bola tá katastrófa V Tichom potoku, aj tie domy čo im popadali. Starostka delila podporu. Ja vravím, hovorím v núdzi skutočne vtedy poznaš človeka.Čo chodili pýtať aj takí čo sa im vlastne nič nestalo a chudáci, čo nemali kde bývať, nie, čo dostali...3.-Aj mne vytopilo pivnicu, všetko, som dostal, tie baličky sa vtedy rozdávali.1.Som dostal baliček a čo tam bolo? Jedno Savo,prašok do studne a vložky.2.-Ta také vložky, čo naše ženy by si medzi nohy nedali...3.-Ta určite, baličky z EÚ, to malo ísť niekde do Angoly...1.-Čo myslíš, šak to je pre nich už nepotrebné, tak darujú...2.-Hej našim ženám medzi nohy, nie, jak keď do Angoly...1.-Som spomínal nie, toho Dzurindu, akože starosta nezávislý a príde On a žradlo a diskotéky a že nezávislý starosta, nie... Dopil som svoje malé pivko a ta šol.Urobil som si z toho jediný záver. Mýlil som sa! Mea culpa, mea culpa. Témy sa menili častejšie ako rundy. Vidíte, aké problémy v debate robí nedostatok peňazí na poldeci a pivo?! Ženy to vôbec nechápu aké to my chlapi máme ťažké. Hnusný život!

Michal Lejko

Michal Lejko

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obycajny clovek, ktory vidi, citi, pocuje a snazi sa pochopit... Zoznam autorových rubrík:  spoločnostvieraHumornazory, komentareľudiaveda

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu