reklama

VÝZVA, VÝZVA, VÝZVA

Vážení a milí čítatelia lejko.blog.sme.sk, vopred sa ospravedlňujem, že to riešim takto, ale nič lepšieho mi nenapadlo. Viete, že sa dosť venujem uverejňovaniu vtipov - pre môj psychologicko-humoristicko-zábavno... proste výskum, ale: V diskusii mojej rubriky: vtipy sa vyskytlo aj pár názorov (asi 3?), že by som to mal ukončiť... a podať sľúbenú správu. Názor pána kolegu m e e l e k a by ma v tejto súvislosti zvlášť zaujímal. No pridať sa môžete všetci, ktorí to rádi čítate, aj keď sa vám to nepáči... Čo ak by z toho vznikla nová vec na blogu.sme? Všetci predsa môžete prispieť svojou troškou do mlyna zábavy, humoru... do jednej zo stránok nášho veselého,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

smutného, rehotavého, uplakaného... proste ž i v o t a .P.S.: Diskusia môže byť zábavnejšia ako vlastné vtipy...

Michal Lejko

Michal Lejko

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obycajny clovek, ktory vidi, citi, pocuje a snazi sa pochopit... Zoznam autorových rubrík:  spoločnostvieraHumornazory, komentareľudiaveda

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu